tisdag 17 februari 2009

SidewalkLand!

Pitz och DJ Lastword som tillsamans är duon Sidewalk, och har snabbt blivit en av undertecknads favoriter.
Sidewalk stod tillsamans med Swingfly, Thomas Rusiak & The Sun för en av 2008 skönaste dängor President, där Pitz visar att han är en av landets vassaste rappare.
Nu är duon aktuell med en ny hemsida, där de släpper en Deluxe version av den slutsålda EPn Takeoff gratis!
Läs en recension av Takeoff HÄR!

Deluxe versionen av Takeoff, finns President, och den hittills outgivna låten Everything Is Us, som inte kommer göra nån besviken, med..

sidewalkland.com

2 kommentarer:

DJ Lastword sa...

Mr Langdon, jag blir rörd. Tack för kärleken och hoppas du diggar "Everything is us". Ja nu är det fan dags för en spelning i Ume :-)

Peace

Linnea sa...

Jag måste säga J att jag älskar Season of The Bitch. Det är så mycket jag kan relatera till, känns nästan som att det är mig den handlar om. Alldeles varm i kroppen blir jag! HA!