måndag 1 juni 2009

Stockholm Jazz Festival

Sommaren ser ut att bli hur bra som helst!
Förutom självklara Splash Festivalen, så bjuder Stockholm Jazz Festival på tunga namn.

Festivalen håller till på Skeppsholmen mellan 15-19 juli och gästas av b.l.a:

The Blind Boys of Alabama, Timbuktu, Guru´s Jazzmatazz feat. Solar and the 7 Grand Players, Titiyo, Lauryn Hill, Pauline, Joss Stone och personliga favoriterna Erykah Badu och Raphael Saadiq!

För mer info och biljetter, besök:
Stockholmjazz.com

4 kommentarer:

sara sa...

jag fick just semesterångest. hade jag vetat att man skulle få en ny chans efter felprioriteringarna 2007 hade jag självklart bokat upp mig för längesen. nu vet jag inte riktigt hur jag ska lyckas övertala min chef om att få se erykah badu är ett måste för min fortsatta överlevnad. ska du dit?

It´s a Langdon Thing sa...

Ja, jag ska dit.
Rapahel Saadiq är förutom Badu anledning nog.

sara sa...

damn. ibland önskar man att man var ekonomiskt oberoende. och sin egen chef.

Linnea sa...

Det ska bli underbart att åka på Sthlm Jazz med dig raring, dessutom känns det som om denna sommar kommer bli underbar! Låt oss hoppas på en liten utomlandsresa i september...